wtorek, 9 lutego 2010

aloha

Siems! Zawitałam tu głównie dlatego, iż... chciałam podzielić się z WAMI nie tylko pomysłami, ale też kiczem na który lepiej abyście zwróciły jak najszybciej uwagę, gdyż każde zdanie ma wagę! Magia to moda, oczywiście; ramoneski, mega-topy, ćwieki, bigfalbany, księżniczkowate, frędzelki, jeans, czerń, biel, czerwień, kopertówy, miiiaałłłł. Pewnie każda z Was tak jak ja poluje na wszystko co old's, glamrock, and wszystko co rzuca się na pierwszy plan i staje w świetle: "wyróżnienie".

Na początek taki mały zestaw który stworzyłam na bazie grochy py yl i bardzo przypadł mi do gustu!'

branzoletka H&M 19,90zł
leginsy kwieciste H&M 29zł
torebka Mizensa 59zł
ramoneska and top;frędzle ok.250zł
buty VILD DIVA na bucikowo.pl 80zł
branzoletka ćwieki 18,90 zł


ELLE PROPUJE: PATRIOTYZM JEST... <3 :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz